tisdag 23 oktober 2007

pimpride!

min pimpride.
är
borta!
STULEN I TELL YOU!
jag har ont i hjärtat.
känns som att jag förlorat en kär vän.
som alltid var där.
utan krav, utan egna behov
den var alltid mig till lags
stod där, svart och skinande
och väntade på mig
hela tiden
i regn, blåst, snö och sol
så väntande den på mig.
DIN JÄVEL.
vem e det som stulet min pimpride
vem är det som cyklar på dig nu min käraste
tjuvar
cykeltjuvar
dom borde
ja mer ska jag inte säga
för vad som hände sen..
det vet bara N-K-N
fridens
kärlek till min älskade pimpride! Jag älskade dig

6 kommentarer:

Frankie sa...

Har du slutat blogga Nahide?

Frankie sa...

Haaaallåååååååååå.

Frankie sa...

bloggabloggabloooooogga!

Anonym sa...

De roligaste den kvällen sen va killarna som åkte förbi i den vita Ww polo...Deras kommentar va fan mitt i prick hahaha

aGape sa...

hahaa STJÄL INTE CYKLAR! Amen to that. varför skrek dom inte så til äcklet som stal min cykel? Jag saknar den faktiskt. Min farsa byggde ihop den cykeln med sina bara händer. O min pappa e turk. Han gillar inte att göra saker i onödan

Marc Edward Khalil sa...

hahaha du e underbar !