tisdag 1 maj 2007

Helgens bravader !

Som sagt så blev det ingen resa någonstans utan Göteborg fick privilegiet att ha mig hemma ännu en helg. Får spara min resor till kommande helger!

Fredagen började med att Diana kom hit från Växjö och vi satt hemma hos Åke o drack lite vin. Vin som jag fick kriga för att kunna öppna då korken var omöjlig att få upp, ja jag fick vin över hela mig och luktade alkis resten av kvällen men vad gör det?

Lördagen gick alldeles för fort, satt och pluggade nästan hela dagen och innan jag visste ordet var det läggdags, trodde jag! Det slutade med att jag träffade Iman mitt i natten för en liten åktur. Klockrenaste var att vi såg sex poliser jaga något… en tjuv eller ligist trodde jag, Iman såg det inte ens. Vad jagade dom? Två vita lamadjur! Lamadjur sa jag ! Mitt på motorvägen, det är en syn jag sent glömmer.

På söndagen fick jag kärt besök av min älskade bror, vi träffade upp Daniel, Habib och Sharam för mycket skratt och mys !

Och så valborg, har bojkottat alla varlborgs aftnar sedan jag var kring 14, men igår fick jag en inbjudan om fest hemma hos Hankins så det var bara för mig och Saranda och tralla över mot backa för en helskön kväll med ubertrevliga människor.

Och idag sitter jag här och mår någorlunda bra.. har prov imorgon, så det blir att sitta och mata i mig massa kunskaper hela natten lång.

Det var allt så länge foks !

Kärlek N

Inga kommentarer: