tisdag 19 juni 2007

Drunken Monday!

Efter att ha jobbat i 13 timmar, planerade jag på att gå hem o avlida lite smått. Jag var helt utmattad och hade verkligen längtat efter att få komma hem för att lägga mig och sova i fosterställning. Så blev ej fallet. Såklart inte...
Shahram ringer och säger att vi ska ta oss in till stan. NU. Försök övertala honom om att jag inte orkade. " Vadå orkar inte NU SÄGER JAG"
Så vi åkte in till stan och där träffade vi Daniel och Habib. Resterande gäng var Pedram,Shadi,Niklas,Adrian,Thai och råttan. Resterande gäng var mer ett bakgrundsbrus.. Förutom Pedram som Kicked ass !
Vi satt på Vasastan till stägning kring 1.. sedan drog vi oss vidare mot mcDonalds där vi hade ett lite mindre matkrig och Niklas började prata om Etik och Moral " HUR kan ni slösa så många sevetter, regnskogar dör ut balblablablbala" He lost my by HUR. Orka snacka moral på fyllan och leka smartass.
Shaharm ville bestämt GÅ hem till partille, GÅ I TOLD U! han blev nerröstad och vi tog tillslut en taxi. Thank u Lord för Taxi!
Daniel (anzikte) slaggade hos mig och vi var hemma kring 4. Bästa kvällen på väldigt länge. Kommer sakna mina gubbar.. grymt mycket !

Lite godingar från Drunken monday
habib: Nahide vet du vad en american rodeo e ?
Jag: Borde jag veta?
Habib: Vänta vänta jag ska FÖRtälja!
jag: SNÄLLA förtälj
" När en tjej rider en kille under sexet, och kramar om henne hårt, och mitt i allt säger " baby i've got HIV"
Sen får du se om hon kan ta sig ur det greppet
jag: Habib allvarligt?

Jag: Ska vi splitta en taxi hem?
Adrian: Vi ska ta en minitaxi där alla sex får plats
Jag: Svara på min fråga ska vi splitta taxin hem?
Adrian: Det finns stora taxibilar, där alla får plats, de e en sån vi ska ta
Jag(Skriker): DITT JÄVLA MONGO, troru jag e heelt tappad på ett hårt stengolv eller? Jag vet att det finns stora taxibilar, fortfarande så undrar jag om ni ska DELA cashen, för jag betalar inte för svin som du
Adrian: asså vi åker ju i en stor taxi?
Jag: Håll käft

Pedram: Jag har henne dinglandes...
Habib: WALLAH HAN HAR HENNE DINGLANDES HAN E BORDELLPAPPA

Thai går runt o snackar en massa skit som ingen varken förstår eller tycker e speciellt roligt.
Pedram pekar på Thai o skriker ; " VAH FAN E DE INTE ONGBACK SNUBBEN?"

innan läggdags:
Jag: Daniel har du tänkt på, om man ser någon gäspa, så gäspar man själv oxå?
Daniel: Ja men de e bara för att alla e såna härmapor
Jag: Nee de har inte med de o göra, du gör ju en massa andra saker hela tiden men det härmar ja ju inte.
Daniel: Nej det är en mekaniZm i din hjärna som säger åt dig att härma
Jag: HAHA vadå mekanizm?
Daniel: Ja asså.. han ba" JALLA JALLA GÖR DU OXÅ JALLA"
Daniel: Han heter Ibrahim och har en fez på huvudet och skriker när du inte reagerar. Sa jag att han va hårig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, fett roligt!