söndag 4 maj 2008

and so it is, just like it should be...

Dags för lite uppdatering. Dagarna har varit intensiva och jag har totalt försummat bloggen. Roadtrips, besök från människor runt om i Svedala och underbara stunder har upptagit all min tid. Kunde inte bett om mer. Återigen är det nya människor som har tagit plats i mitt liv och jag är nyfiken på vilken funktion nästa steg kommer att fylla. Just nu är den största motivationen till att fortsätta enbart nyfikenheten. Nya händelser, nya lärdomar och nya minnen att ta med sig till framtida möten. De senaste veckorna har verkligen varit så fulländade och jag passar på att skriv en rad innan dagens äventyr påbörjas. Jag kan verkligen bara titta tillbaka och le, trots att en del händelser har lett till andra missförstånd så är det bara något som har öppnat helt nya dörrar. Jag läser igenom det jag just har skrivit och ser hur diffust och ologiskt det jag skriver är. Just nu är jag allt annat än logisk, men jag det är precis där jag vill vara nu. can I walk with you.....?

Inga kommentarer: