tisdag 22 april 2008

been there

and learned that! Allt som händer har en mening, på gott och ont. Jag uppskattar verkligen det faktum att allting i mitt liv, varenda steg som hittills har tagits, har haft ett syfte. Även om det för stunden kan vara svårt och jobbigt, har det alltid resulterat i något givande. Det ger mig styrka att jag idag, kan se tillbaka på det som jag för ett år sedan, tre år sedan, fem år sedan, trodde skulle knäcka mig och inse att det bara ledde mig in på nya vägar som vidgade mina vyer inför något nytt. Även i de stunder då bördan har varit tung att bära, har jag ständigt haft i mitt medvetande att det är något som jag i framtiden kan använda som erfarenhet. Det finns ingenting i livet jag ångrar. Det finns ingen händelse, inget möte, ingen relation, inget alls som jag hade velat göra ogjort. Alla minnen lever kvar och jag vet att allting har lett till erfarenhet som har gjort mig till den människa jag är idag. Den människa som jag idag är väldigt stolt över. Alla ni som har haft en inverkan i mitt liv, alla ni som en gång har delat ett leende med mig. Tack. Tack för att ni finns i min vardag, mitt förflutna och i min framtid.

Inga kommentarer: