tisdag 22 januari 2008

Jag vaknar upp idag och min utsikt från sovrumsfönstret består av något vitt. Jäkligt vitt. Snön har fallit. Snälla försvinn lika snabbt som du kom!?
För en vecka sedan vaknade jag upp i ett ganska soligt istanbul och satte mig framför bosporen och drack en varm turkisk cay. Utomhus. Just nu lämnar jag bara lägenheten i nödfall. Om ens det. Hade det börjat brinna i köket hade jag kanske sprungit ut men jag hade nog njutit av eldens hetta en liten liten stund först. Tills att det börjar svida på skinnet alltså.

Termin II är påbörjad. Kurserna för den här terminen är spännande och som tur är, är detta årets föreläsare mycket mer pedagogiska än förra terminen som endast bestod av en jäkla massa mindmaps och tidslinjer ( no fens Hedin)
Nu återstår det bara att inhandla all kurslitteratur som kommer kosta en hel del... men jag ska inte gnälla, I (L) CSN!

skriver jag mer nu så blir det bara ännu mer ordbajseri så jag sätter punkt här . <---

kärlek

Inga kommentarer: