onsdag 23 januari 2008

nostalgi

Idag satt jag och tittade igenom min speciella lilla låda. Jättetöntigt att jag ens har en sådan, men i den lilla lådan har jag allt som jag har fått av någon som är eller har varit väldigt viktig för mig. Alla dessa ting i lådan tar mig tillbaka till en tid för längesen och jag vandrar på nostalgia lane.

I den lådan finns även mina gamla dagböcker eller lösa blad som någongång fått suga upp mina tankar för stunden.
Jag började läsa min dagbok som jag hade skrivit trasig för cirka två år sedan.
Jag kunde nästan inte tro att det var jag som hade skrivit alla dessa rader. En gång för så längesen.
Jag förundras över hur mycket nya insikter och värderingar jag har fått på endast två år. Jag undrar vem jag är om ytterligare två år?
time will tell...



so long

Inga kommentarer: