måndag 26 november 2007

07.00

jag har inte sovit en blund inatt. Jag har försökt. Men legat vaken hela natten. Har aldrig tänkt så mycket på skitsaker förr. När en skittanke dyker upp brukar jag oftast bara vifta bort den. Inatt var det uppdrag omöjligt.
Klockan 07.00 ringer mitt alaram. Saïan Supah crew. Ni som har hört, vet hur speedade de låter och hur jäkla fort man vaknar till. Om man nu hade sovit dvs.
Jag gick upp tidigt eftersom de skulle börja renovera mina två sovrum. Nu har han börjat och det låter som fan från det lilla sovrummet. Måste plocka ur de andra sovrummet ikväll så han kan tapetsera där oxå. Orkaaaaaaaaa sova på soffan. Jag är arg. Jag gillar inte att gå upp en tid som för mig inte existerar. Jag vill ligga i lala land o drömma om saker som aldrig inträffar i min verklighet.
Nu vandrar det en främmande man i min lägenhet. Oh if only mama knew!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Nu vandrar det en främmande man i min lägenhet. Oh if only mama knew!"

-- KLOCKRENT! Haha Kärlek!