onsdag 28 november 2007

motivation, var är du ?

Inatt sov jag i soffan eftersom det bara luktar färg o lim i sovrummet. Konstigt nog sov jag bekvämare än vad jag gjort på länge. Vaknade sent och låg kvar. Jag gick inte på dagens föreläsning. Nej jag skäms inte. Det var värt det.
Jag ska snart sätta igång med mitt pluggande inför tentan på lördag. Men jag har ingen motivation alls. Vart har den tagit vägen? Har gått bra hittils men nu orkar jag inte. ORKAR INTE SÄGER JAG!
Jo snart ska jag sätta igång. Jag ska bara fixa lite grejjer först. Ska bara och ska bara. Så låter det när motivationen springer o gömmer sig i nåt jäkla hörn. Motivationsfan. Jäkligt opålitlig.
Hade ett långt och givande samtal med K igårkväll. Tror jag behövde prata av mig angående Honom. Det var skönt att få tala högt om saker som har gått och gnagt på mitt samvete så länge nu. Att få höra mig själv säga detta, hjälpte mig att få lägga lock på saker o ting. Äntligen. It was about time!
Frugan, återigen, loveyoualotforbeingthere!
E glad för din skull....och det hoppas jag du vet. Jag slutade aldrig hoppas. Innerst inne. Walla. Jesus är mitt vittne!

De har börjat sända Dawsons Creek på tv igen. Vilken nostalgitrip jag får. När jag var yngre följde jag o resten av mitt umgänge dawsons leery o hans gäng. Vi tyckte om det. Jag förstår inte varför. Serien suger. Hårt!

Jag följer en del bloggar... alla skriver om viktigheter. Alla förutom Nahide. Men, lite skitsnack ska väl oxå finnas tillhand för de som inte orkar läsa om viktigheter?
Hankins blogg, där har ni viktigheternas viktigheter! Go peep!

det var allt för så länge.

fridens

Inga kommentarer: