tisdag 27 november 2007

tapetsering dag II

Han e tillbaka. Mannen i vitt med färgfläckar på byxan. Han e ganska trevlig men verkar förvånad varje gång jag tilltalar honom. Är det ingen som pratar med dessa tapetserare?
Frågade om han vill ha kaffe. Han höjde på ögonbrynen och det tog liiiiite för lång tid innan han tackade ja. Ni vet den här millisekundens extra eftertanke kan lätt bli för långdragen. Iaf nu är han här. och det kommer bli så snyggt i mitt sovrum. Har redan börjat smida planer på vilka färger jag ska ha där. Har väntat på denna dag, så jag har verkligen inte gjort något alls i sovrummet. Men nu blir det andra bullar. Jag misstänker någon typ av sängram kanske.
Nej fyfan. " någon typ av sängram" Orka blogga om inredning. blä, ush, fy,
Gårdagens klockrena jag : " Ja dom är här o ska tapetsera mina sovrum
Berin: Vadå sovrum ?
Ja asså, bägge sovrummen ska tapetseras.
Berin: (tystnad, sen på breeed blattesthlmska) va faaan, borrrrrru i en trrea ? Nahide wallah, vi e sju pers i en trea, hållerruuuu påååååme?
jag skrattade högt och länge.
Senare skämdes jag.
nu måste jag äta min frukost o sen cykla till skolan.
jag tror att det blir en bra dag idag.
kärlek

Frugan. Du är kvinnan i mitt liv! Bara så du vet. Kärlek

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha skönt att du bloggar igen, ngt kul att göra på det förbannade internet som annars bara tar för mkt tid.

I love Jesus btw! Yes indeed.

Och du är självklart kvinnan i mitt.
Kärlek i massor