lördag 16 februari 2008

mitt liv

Hon är den som äger mitt leende.
Kvinnan som ständigt är närvarande
sträcker ut sin hand även när jag inte förtjänar det
kvinnan som värmer min själ
bara genom att existera
Under hennes vingar
är allting precis så som det bör vara
jag önskar så innerligt
att jag kunde ge dig världen
ge dig det som du förtjänar
du besitter allt det vackra
en vacker mäniska besitter
du är min definering
på underbar
En vacker dag kanske jag kan ge dig allt
som du ovilkorligt alltid har givit mig
Jag tror inte du ens kan ana
vilken roll du har i mitt liv
ett liv
som utan dig vore så ofullständigt
Denna dag är din dag
du är där
och jag är här
men våra hjärtan
är så nära
att de bankar i takt
för din kärlek är min kärlek
och min kärlek är din
du är min kärlek
och jag din
Tack för att du är den kvinna du är
Tack för att du lär mig att vara den kvinna
jag bör vara
tack
för att du är mitt leende
Älskade mor
Grattis på din dag
Du är mitt liv

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint babe! Din mor är en underbar kvinna, Indeed! (L)

Anonym sa...

Nahide! Du skriver otroligt vackert! Tack f�r att du delar med dig..(eller ja..f�rl�t att jag snokar, Diana tipsade mig..) Ha det bra tjejen!/Louise fr�n hooden (v�xj� ass� haha!)

aGape sa...

Haha Louise, glad att du gillar den och nej du snokar inte, offentlig handling, det är bara roligt att höra att folk läser =)
Keep it up:D kram

Anonym sa...

Naw va vackert!
Kan inte du skriva något till min mor på hennes födelsedag? Jag skulle föredra något i poesistil på arabiska, skrivet med en gammaldags bläckpenna på ett väldoftande papper.

Tackar! :P
Love

aGape sa...

Jag gör allt för den kvinna som har uppfostrat så vackra flickor som ni! I admire the ground she walks on