fredag 1 februari 2008

shouldawouldacoulda

Förfest hemma.
själv e jag på dejt med Lapidus. Den mest givande dejt någonsin, men seriöst, jag tror inte jag vill träffa honom igen. Så fort jag e klar med min inlämningsuppgift talar jag nog om för Lapidus att jag inte vill träffa honom mer. Besserwisser bara för att han har skrivit böcker..
Jag vill joina resten av gänget som festar i mitt kök samtidigt som jag inte vill vara oförskämd mot min dejt o bara lämna honom här helt ensam. Dammit!
Well well, nästa helg blir det Östersund.. och jag lämnar Lapidus hemma det är något som e säkert!
Fullt med kärlek! till alla förutom lapidus ( känner tyvärr ingen personkemi mellan oss, ta det inte personligt det är mig det är fel på inte dig)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha fyfan vilken diss!!! Va han så tråkig alltså? ;) Bläää på kurslitteratur! =(

aGape sa...

Nja asså Lapidus e bra.. BRA QILLE! men inte lika bra som Salahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaldiiiiiiiiiiin hahahhahaha

Anonym sa...

Hahahah. Kom igen kvinna, skriv lite! Du har inte skrivit på 4 dagar

aGape sa...

skrivkramp?