måndag 16 april 2007

Baby mama drama !


Orka med drama.
Varför kan inte folket bara le och säga att, life is great. Life behöver inte vara great. Men säg det ändå. Ljug för mig. Säg mig att allt är precis som det ska vara. Människor jag knappt känner, sitter och talar om för mig, hur jobbigt allt är, hur svårt det är, hur dåligt han/hon mår. Vänta lite. I don't care. Kalla mig hjärtlös, kalla mig kall. Men allvarligt, ORKA ?
Jag har nog med egna bekymmer, och den tiden jag vill spendera på att lyssna, trösta, ställa upp, spenderar jag hellre på mina nära och kära. Så du Anonymus som jag träffat en gång eller kanske två. Keep your issues for your self. Jag säger som en Kass RnB artist sa en gång i tiden " I don't wanna know " Touché.
Jag blir ofrivilligt indragen i skit som jag egentligen inte bryr mig om, och när jag säger ifrån, ja då e jag en Bitch som e egocentrerad och inte bryr mig om andras känslor. Jag bryr mig om andras känslor. Det är dina känslor som jag inte vill veta av. Det är dina bekymmer som jag inte orkar ta itu med. Get a hold of yourself.
Hamed sa det bäst " Jag söker mig inte till drama, drama kommer till mig".
Varför är människor så givmilda med Drama, varför kan de inte vara lika givmilda med Kärlek, Glädje och Eufori.
Jag har funnit en ny slags kärlek till människor som ständigt sprider massa glädje. Som Saranda. I sina dystraste ögonblick, får hon ett skrattanfall som sprider sig tvärs över landet. Hon skrattar med hjärta och själ, och bara tanken på hennes väldigt egna skratt får mig att le. Big up för min Saranda.
Min noubmuffin förstår nog de mesta... " det har hänt lite grejjer,allt är inte som det ska, har lite buisness att ta hand om " Vad säger vi newbie ? Jo vi säger ORKAH, med ett långt och utdraget H på slutet.



Helgens godingar :
Jag : Berzelius, vem var de? Total blackout
Cafer: De va han... han som eee.. uppfan syret
Jag: aha!
Jag: Va fan levde Berzelius på innan han uppfan syret då retard?
Saranda: Va, vem va han då ?
Jag: Ja inte fan uppfan han syret då?
Saranda: Vadå ? Jag fattar inte
Alla i ett: HAHAH
Saranda: nej men allvarligt ? Jag lyssnade inte
---
Jag har på mig min palestina sjal.. vilken alltid för mig sig ett X-antal kommentarer
Arabflocken : Hammas, Hammas, Hammas ! ! !
Jag : Ehhh ?
Arabflocken: Feeliiiicka, hammaass ?
Jag : Nej nej, inte hammas, Jihad!
Arabflock: Eeeeh ?
Jag: juste !
---

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA va skön!

Anonym sa...

Jag ha försökt att somna ett tag nu ,men det går inte.hehe .. hittade din blogg som lite underhållning. Du skriver riktigt bra .seriöst grav faktorer i varje inlägg . haha keep up the good work..