onsdag 18 april 2007

Sthlm JazzFestival 2007

Idag släpptes programmet till sthlms jazzfestival.
Imorgon släpps biljetterna !
Så inatt blir det att sitta uppe efter tolv och spamma för biljetter.
19 juli. Kommer min drottning.
19 juli. Är jag på plats för att avnjuta hennes underbara musik.
Dejt?
Bekräftat är min SidekickHamed, och eventuellt min Newbcake.
Jag önskar verkligen att även mina tvillingar hade kunnat se henne.
Men men, en vacker dag ska även detta ske.
Just nu pirrar det bara i magen. Ska bli storslaget. Storslaget I tell ya !
Så fort biljetten är bokad, kan jag börja räkna dagarna..
Och tiden kommer bara rinna iväg..
den som väntar på nåt gott.
Summer of 2007 ska bli KICKASS !
FUUUULLLLT med kärlek
/ N
Sthlm JazzFestival !

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gick in på jazzfestivalens hemsida medan mitt hjärta bankade i 120, tänkte för mig själv att jag verkligen hoppas på att hon uppträder innan 19.00. Klart hon inte gör! Ussh, ska sluta läsa din blogg om du ska fortsätta prata om henne. ;)

Seriöst nu; njut! Tänk på oss.
Kärlek i massor