måndag 21 september 2009

mememineminememe

Hej kära jag!
Så här ligger det alltså till. Alla de tankar som strömmar igenom dig dagligen måste nu strida i kraft. Nu måste alla tankar omvandlas till handling, även om omvandlingen kan kännas tuff, så är ju du tuffare. Du kanske upptäcker att vissa tankar enbart höll som tankar och inte som handlingar men för att få dessa tankar ut ur systemet krävs det ett försök. Ett misslyckande omvandlas till lycka först då du lär dig något efteråt. Allt som sker är ju livets obligatoriska föreläsningar, ifrågasätt aldrig detta faktum. Att du vet precis vad du ska göra räcker inte alltid till, då vetandet inte alltid leder till handlandet. Utan att börja blicka bakåt ska du nu alltså se till att saker och ting börjar ske. Du ska även låta bli allt det som du vet att du bör. Försök inte ens komma med invändningar eller ursäkter för hey, who you tryin' to fool? Mindre tankeverksamhet och mycket mer kreativitet. Jag om någon vet ju att du kan.
Jag struntar i att tala om morgondagen och allt gott den för med sig som konsekvens av dagens handlingar. När imorgon föds får du själv se. Allt behöver inte ske på en gång, ta din tid, världen är din. Men du får inte heller ta tiden för givet, du har bara detta livet.
Det finns punkter viktigare än andra, slå slag i de först, de mindre punkterna löser sig på egen hand.
Jag tror på dig och jag tvivlar inte på att du lyckas precis med allt du har i dina tankar.
You can do it all even if you sometimes fall... yes you can do it... JUST PUT YOUR ASS INTO IT!
Massa kärlek.. från mig till... mig!

2 kommentarer:

Spokenmind sa...

Haha så klockren är du, vem skriver till sig själv om inte du själv?? :)
Love

aGape sa...

haha jag behövde påminna mig själv.. jag glömmer lätt.. du vet ju hur jag e batta..

kärlek