torsdag 7 januari 2010

Saman droppar teorin om Nahide a.k.a Herr diktator

[05:55:08] Saman tha Fox säger:
du snackar om stics. arig skriver om de nästa dag.
[05:55:26] Saman tha Fox säger:
du snackar om att du ska kanske ställa upp i din första poetry slam, plötsligt du är med i sm
[05:55:28] Saman tha Fox säger:
jag börjar bli rädd

[06:11:39] Saman tha Fox säger:
kolla, så säger du att det är jag som kallar dig diktator. "du får, du får inte".

[06:14:16] Saman tha Fox säger:
sen försöker du få mig att tro att jag inbillar mig och helt frivilligt bara så där för första gången i mitt liv ger bort frihet mot förtryck av en diktator.
[06:14:22] Saman tha Fox säger:
lyssna
[06:14:32] Saman tha Fox säger:
du är illuminati.

[06:16:12] Saman tha Fox säger:
lyssna! sen ska hon skriva i text att jag är inte är fri. plötsligt så jag inte kan tjafsa emot. ärligt. jag ska fucking öppna fönstret, inte sova, röka en cigarett och blocka dig på msn och tvinga dig att skaffa facebook om du vill kommunicera
[06:16:24] Saman tha Fox säger:
vad

[06:40:15] Nahide säger:
vi säger såhär
[06:40:22] Nahide säger:
jag fixar bullar, och kaffe
[06:40:37] Nahide säger:
vi stter o fredsförhandlar
[06:40:39] Nahide säger:
deal?
[06:43:08] Saman tha Fox säger:
och låter mig ha öppet fönster?
[06:43:14] Saman tha Fox säger:
och.. skaffar facebook?
[06:43:29] Saman tha Fox säger:
du kan inte förhandla och sen säga deal utan att den andra parten får säga sitt.
[06:43:33] Saman tha Fox säger:
du är inte israel

6 kommentarer:

Anonym sa...

du är inte israel hahahahahahahahaha fan va rolig hahahaha

Spokenmind sa...

Hahahahaha DU ÄR INTE ISRAEL!

aGape sa...

han är ståuppkomedi online @ msn. Sjukt skön.
EJ. du skulle plugga, inte läsa bloggar. akta. jag ser dig.

Anonym sa...

de e fan klassikervarning på den allstå -du är inte israel hahah...phet!

Anonym sa...

HAHA turk, du är illuminati, du är inte israel vem är den här saman som piskar sanning sex A.M. HAHA jag gråter. du är inte israel.

Anonym sa...

hahahahahaha du är illuminati.