torsdag 15 mars 2007

Förändring!

Igår, började jag ta mina babysteps till en stor förändring som jag velat uppnå väldigt väldigt länge. Det blev en extrem förändring och jag hoppas innerliget att det håller i sig. Som sagt, jag har endast tagit babysteps. Let's se where the wind blows. Linnh & Jasmin = kickass

Nu är det dags att ta tag i körkortet, har ordnat med mitt lemp, nu är det bara resten kvar!
Tar min första körlektion antingen imorgon eller på måndag.

vänlighet och lycka spirar i luften. Iallafall den luften som jag andas in och ut. Folk drar sig inte från att sträcka en hjälpande hand när man ber om den, och jag ser saker så mycket klarare.
Allt e på rätt spår, och motivationen för alla sorters förändringar är på topp.
Det blir kaotiskt mycket plugg denna helgen. Ett inkast ska vara klart till måndag (EU), Prov i geografi på onsdag, hemtenta i naturkunskap till torsdag, nånting nånting i rättskunskapen, TENTA på en miljon sidor i turkiskan. Men det ska bli nice ändå. Jag vet hur jag ska börja, hur jag ska strukturera upp allting. I like.
Snart snart får götet fint besök från estockholom. Ze Twinz har äntligen beslutat sig för att komma tillbaka. About time. Undrar hur många interna skämt som kommer kläckas under den helgen. (prös du)

Har en tusentals ärenden idag, måste börja med att åka upp till min gamla arbetsplats och lämna in min väldigt väldigt sena timrapport, risken är stor att jag inte får ut lönen denna månaden, utan får vänta till nästa, men men skit händer.
Nu får jag börja ta tag i mitt.

Fullt med Kärlek

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förhoppningsvis kommer din förändring gå hela vägen och allt bli som du vill. All u need is motivation and strength.. Okej kanske stöd också men det har du från (numera) 08orna som bara lääängtar otroligt till Götet.
Aldrig, aldrig, aldrig mer ska vi hålla oss borta från att åka ner på HELA 4 månader!

HAHA prös du?
Eller! Sthlm 2006:

Nadine: Jag höll på o komma sent till skolan så jag spraaaang till bussen
Nahide:Jaha oj sprang du fort?
Nadine: Nja asså egentligen så joggade jag mest
Nahide: Jaha okej, joggade du hela vägen till bussen?
Nadine: Alltså jag gick mestadels av vägen dit
Nahide: *skratt, fundersam min
Nahide: Sprang du, joggade du eller gick du?
Karine: Asså Nadine, var du ens i skolan idag?!

Much love!

aGape sa...

HAHAH! den historien var så klockren! Det är sällan Karine lägger in en sån fullträff, men när hon väl gör det.. så sitter den i minnet för alltid.

GBG:
-Vad är det här, alla går runt med dessa band
Nahide, Karine, Nadine på samma gång:
Det är rosa bandet, stöd för bröstcanser osv...
- Aha...
Nadine: så du kan ju skaffa ett sånt?
- jag gillar bröst!
TOTAL TYSTNAD

ni får inte kalla er för 08:or... ni är för evigt göteborgare i själen, såsom jag är smålänning,)