måndag 12 mars 2007

happy!

Idag kom den efterlängtade solen och smekte även göteborgs gator. Och visst mådde vi alla någorlunda bättre än igår. Fick en massa ärenden uträttade, åkte in till Prövningsenheten och hämta kompendum till tentan jag ska ha den 25:e. Det är fyra olika kompendie á 100 sidor var. Jag har alltså inte många dagar kvar.. men ingen stress, våren är här. Ett dygn är så mycket längre än vad det var för bara en dag sedan. Vad var det jag sa, när våren kommer löser sig allt.
Träffade Daniel Sarabi idag a.k.a flawless Daniel som har skaffat en helt ny kickass look! Även Habibs ansikte joinade oss och gjorde denna första vårdag till ett TopNotch event.
Har även köpt ett busskort! Nu är jag en del av alla andra kollektivtrafikare med det blåa kortet, alltså inget mer krångel med hundra-kort och stämpling,byte m.m.
Ett spanska prov ska uträttas imorgon så ikväll blir det plugg för hela slanten, och jag ser fram emot att begrava mig själv i alla spanska verb.
Idag, lämnar jag det gråa bakom mig, raderar denna trista och halvdana vinter ur mitt minne. Idag lämnas mycket bakom mig, läggs in i bagaget, långt långt ner bland annat bråte och ska inte tas upp igen.

Lycklig är jag idag, som ser fram emot att få omfamna min morgondag.

Fullt med kärlek, för All Kärlek Är Ju Bra Kärlek

Inga kommentarer: