onsdag 7 mars 2007

utmaning of the day!


Okej, jag blev idag utmanad av Adisahttp://adisa.blogg.se/, en vän som drog ner mig i misären, tvingade mig att skolka, spendera oändligt meningslösa timmar på undercovercafét Opal, ligga o sova i sjuksysters vilorum för att vi inte orkade åka hem. Men hon har sina fördelar.. hon skrattar när jag pratar! Jag antar din utmaning som alltså går ut på att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

1. När jag var 10 år(!), hittade jag vildvuxen mariuana i min mormors trägård i Bulgarien. Jag plockade en jäkla massa och var beredd att ta med hem till Sverige för att visa kompisarna. Knarket kom så långt som till Serbien, sen slängde jag det i rädsla av att få spendera resten av mitt liv i fängelse för knarksmuggling.

2) Jag drömmer alltid konstiga saker, och minns alltid mina drömmar efteråt. (Mina närmaste vänner får alltid lidandes höra alla detaljer ur mina drömmar)

3) När jag var 13, samlade jag och min bästa vän in pengar från klasskompisarna för att köpa något åt en vän som nyligen opererats. Vi köpte blommor och godis till vännen, resten av pengarna slösade vi på Kebab som vi åt oss mätta av på Dalbo Pizzeria!

4) Jag har dejtat två vänner samtidigt, utan att ha vetat om att de är vänner eller att de ens kände varandra. De kom på att de dejtade samma tjej när de gymmade. Jag åkte dit. Fast jag inte visste!

5) Min värld är liten, väldigt liten. När jag blir presenterad för en ny person, har vi oftast någon gemensam nämnare. Ni som känner mig väl, vet vad jag talar om. Ta ovanstånde som exempel.

6) Jag är dålig på matte, sämre än de flesta. Jag har världens sämsta lokalsinne, jag hittar inte hemifrån till stan om jag åker bil, något min storebror ofta blir lidande för när han är här. Jag är en telefonjunky! Mobilen är ständigt upptagen ( Ledsen Jasmin). Jag slackar alldeles för ofta!

Här är lite onödig info om mig. Utmanad nog Adisa ?

SideKickHamed: Jag vaknade 15:45 idag igen. It's a sign. Slackerperioden är här!

Kärlek / N

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahah i love hur du beskrev mig.. ja du jag kan inte ha varit bra för dig haha. tur va väl att vi båda flyttade. haha