tisdag 6 mars 2007

Nahide goes blogging

Jag kämpade emot, hade en och annan anledning till varför jag vägrade skaffa en blogg. Men nu lider jag smått av surfingabstinens och har dessutom feber så kreativt nog blev det en blogg!
Igår återvände jag från smålands skogar till ett grått och regning göteborg, alltid samma melankoliska känsla över att komma "hem".

första blogginlägget blir ej långt då jag inte vet vad mer jag har för intressant att skriva!

Kärlek / N

SideKickHamedNo.1 : " När jag var liten, fanns det en afrikansk pojke som hette Kebab. Hans morsa brukade stå o skrika som en dåre när han skulle hem, " keeeeeeebaaaab". Sen stod han på biltak och pissade oxå! "

Haters of the day : Shire - Vilken planet e du ifrån? Du måste ha blivit tappad på ett riktigt riktigt hårt golv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska dra den vanligaste kommentaren " jag tog din oskuld " hahaha :P naaajs bloooggg turken ;)

hahha en liten kommentar angående den afrikanska pojken...när ja var liten kände ja mig lite utanför bland alla svenskar, så för att jag skulle känna mig lite mer av en svennson presenterade jag mig som "sarandena" ...hahahha...
men det ska bli kul att njuta av din blogg Nåyde, you'r meant 4 this ;)/ Saranda

aGape sa...

Sarandena? Och detta skulle få dig att känna dig mer som en "i gänget"
Hamoshohoho kan sina kommentarer!