tisdag 4 november 2008

Ljusets krigare

att få vakna upp och förälska sig i dagen som gryr
bara falla och le, att inte få älska dina ord är tortyr
Dina ord har en kraft endast en ljusets krigare besitter
Låt mig aldrig få gå utan, låt mig aldrig bli bitter
Låt min styrka födas ur kraften i dina tankar
Dina ord, ger mörkret ljus, i takt med orden
mitt hjärta bankar

Läs och njut
Ljusets krigare
manligare,lyckligare,,livligare,listigare,mysigare,proffsigare,stiligare,viktigare,behagligare, förnuftigare,ovanligare, självständigare
mäktigare
än någon annan du tidigare fått interagera med
Ljusets krigare




"We all wanna come to a level of standings, standing over or just understanding.
We're givin the moment, the outcome rereflects our handlings
Doesnt matter how high u fly if u cant summit the landing
Its a difference between standing out and bein outstanding
the next level/ eases.. or complex it all, breath it.. or reject it off
We see with the common eye, patterns we set up that makes us upset could instead summon life.
someones man someone wife, someones land someones hight. The next level.
where there's no need for a rebell to be rebelious
the next level
where there's no greed for a civil to be so serious

What if money wasnt real and your value was your skill, wouldnt you break loose untill you make that mill that awakes that thrill?"

10 kommentarer:

Anonym sa...

dammmmmmmmmmmmnz vem e det där? turko du hittar guldkornen tungt det där om money. Big ups till ljusets krigare! till dig oxo så klart

Anonym sa...

no fence.. men det där var riktigt bra. Har läst din blogg ett tag nu, första gången i detta inlägg hittade jag något djupare än vanligt. Trodde först att det var du som hade skrivit även den engelska delen, men antar att det är denna "ljusets krigare". Bästa jag läst bland dina inlägg, kanske borde lägga till mer av den krigaren för fler läsare.

Anonym sa...

det kallar jag rim..Något agape inte är så dukti på , ljusets krigare skriver de som viktigt va jag läst i alla fall. Men agape skriver bra oxo bara inte lika sköna rhymes
Finns det egen hem sida till krigar poeten? Peace up/ O

s-n sa...

Vad underbart att folket uppskattar Ljusets krigare.
Hoppas verkligen på att jag får mer jag kan lägga upp här på bloggen. Lägger inte upp krigarens ord för mer läsare, det rör mig inte i ryggen, hans ord är något i en helt annan nivå än vad mina är, så jag blir glad över att folk uppskattar och får en chans att del av dessa.
Hoppas verkligen att ni som uppskattade krigaren får läsa mer! Vad jag vet har inte krigaren en egen sida, så än så länge får ni som vill läsa mer hålla er här på min blogg!
Kärlek / agape

Anonym sa...

hehehehehehhehehe måste va jobbit att filk hellre verkar vilja läsa mer av krigaren än av dig

aGape sa...

jobbigt? Absolut inte, ingen är ju tvingad till att läsa min blogg.. Dock är det somsagt underbart att få veta att du/ni uppskattar krigaren! :D
Kärlek / agape

Anonym sa...

ha ha ha ha palla med å va så diplomaitisk man mrker ju att du är sne för att du blitt dissad

aGape sa...

jag o Krigaren är allierade.. we fight to the death

finns ingen avund emellan oss

bara kärlek
bara agape

Anonym sa...

Till death do us part!

/Ljusets Krigare

aGape sa...

1agape!