måndag 10 november 2008

Ljusets krigare



" 
The first set to be others nemesis, through out hard work and empty promises
He came and "claimed" what never wasnt his, reaiming, renaming, regainig, it never was a bliss
let me tell u this...Both of them men with big visions, but one of them made a big prison
Now the people are alive but not livin, working to survive has cost dreaming
  Search for a bigger strive, lost meaning
it worked for a while but not even a judge declines a bribe, ive stopped breathin
I would like to see open boardes just to see how many's leavin"

7 kommentarer:

Anonym sa...

DÄÄÄÄÄÄÄÄÄMN!

aGape sa...

OUUUUUUUUFFFFFFFF var min första reaktion ! : )

Anonym sa...

vadå detta är inte du då eller? fan det var också galet, vad handlar den om? diktatur? värsta CHE andan ju... grymtgrymtgrymt!

Anonym sa...

aj aj aj ett slag i ansiktet vem är denne lyriker, är ett en låt du citerar? isåfall vilken? hahahahaha erkänn typ mos deff jätte bra skriver iallafall

Anonym sa...

shit ey ärligt jag ska skriva ut allt på din blogg och häfta ihop det och göra det till en bok jag satsar cash på att jag kommer bli rik,du kan också få en liten bit av kakan.
Agape feat Ljusets krigare feat mig! hahahahahahahaaaa

aGape sa...

HAHA gör en bok bästa! vem du nu än är... mina texter är till för alla som vill läsa, all kärlek är bra kärlek! 1agape

aGape sa...

lyrikern som du tror är mos def, är snart i samma klass som mos def! Ljusets krigare ;) www.thesilenttones.blogspot.com för er som vill läsa mer ! you go! 1agape