onsdag 9 december 2009

Jagvillnu

Hearts and words combined
this is the outcome of the masterminds!


mr.K - aGape

Jag vill.- Jag vill

Jag vill vara den, - Jag vill vara den

som är den första du ser när du vaknar - Jag vill andas in dig då jag vaknar

Den som håller dig kär under natten - Som smeker din själ & allt du är under natten

Den som du delar din fantasi med - den som du delar tankar och funderingar med

Den som får dig att le och drömma ännu mer - den som får dig att nå dina mål och delar dina visioner

Den som ger en axel när du vill gråta ut - den som bär dina bördor då din ork tar slut

Den som inspirerar dig att blicka framåt - Den som står bakom dig i alla strider

Jag vill vara den som du aldrig haft förut - Jag vill finna nya sätt att älska dig på

Jag vill vara den som talar ditt språk - Jag vill vara den som talar ditt språk

Som förstår och känner - som dig känner och förstår

Som älskar dig vad som än händer - står vid din sida och älskar även om allt vänder

Jag vill nu, inte sen Låt oss välja varandra nu... jag vill

Vill du- Vill du

Att jag ska bli den?- Att jag blir den?

Inga kommentarer: