onsdag 2 december 2009

poetry slam- Grande Final Uppsala 2009 -

Ikväll gäller det alltså.
Laguttagningen inför SM 2010.
Ja, jag är nervös.
Men på ett ganska bra sätt...
Mor och bröder kommer ända från växjö för att supporta!
Så även om det inte skulle gå jättebra, så får jag ju träffa familjen!

Men visst kommer det att gå bra.... Jorå.
Mina underbara läsare, som har gett sådan otroligt inspirerande feedback samt konstruktiv kritik... jag hade nog aldrig vågat ta detta steg, utan er!
Så tack!
Nu får vi hålla tummarna.. att aGape lyckas ta sig hela vägen till SM.


Massa kärlek Ö-V-E-R-A-L-L-T!

10000000000000000000000000000-aGape

2 kommentarer:

Svarten sa...

STORT GRATTIS!

Sitter på jobbet och läste just i UNT att du blev med i SM-laget. Självklart!

aGape sa...

Svarten ! Tack så hemskt mycket! Jag är fortfarande helt salig av dina lovord på bloggen. Tack för ditt support ! Känns underbart att ha kommit så här långt.
Tack Svarten !