onsdag 9 december 2009

Sov/Vakna i min famn

Hearts and words combined
this is the outcome of the masterminds!

Så, mr.Khalil, läser upp en dikt, han anser är ofullständig. ( so not true!)
Han vill ha ett slut men har just den stunden kommit ur sitt poetry-mode.
Så, för att få mistahmistah att dela med sig av denna vackra text, skriver jag del två.
This is how the story goes...
enjoy!

Part You/I

Sov i min famn

låt mig ta i din hand, och ta hand,

om dig medan du somnar in,

som en prinsessa i drömmarnas land. Men innan...

Låt mig få höra, när du viskar, dina känslor i mitt öra.

Jag vet att vi två är menade,

våra hjärtslag är tillochmed synkroniserade,

det fungerade och nu sover du mjukt, så sött och så djupt

jag kan inte låta bli att betrakta,

min kära,

vackra andra halva


Part I/You

Vakna i min famn

Låt mig ta i din hand och leda ditt hjärta i hamn

Låt mig få omfamna dig då du omfamnar morgonen, tillsammans omfamnar vi, framtiden.

Jag är vid din sida då morgonen gryr

det kan aldrig gå fel då våra hjärtan styr

vakna i min famn, vet att min kärlek för dig förevigt är sann

nu är vi inte längre endast ensam kvinna och man

utan

två själar

kombinerade

förevigt

förenade

Inga kommentarer: