fredag 14 december 2007

berätta!!

berätta mer, jag vill veta
ge mig varje liten detalj och varje litet ögonblick
låt mig få höra dig skratta och låt mig få visa dig
hur du får mig att le
berätta, dela med dig
om det där som hände då
och det där som du tyckte
och vad du sa sen
hon ba ja ba han ba sen ba
berätta jag lyssnar
jag är nyfiken på hur din blick ser ut när du är arg
undrar hur du är när du precis har vaknat
jag vill höra dig säga
Veeeeet du vad som har hänt?
så jag kan svara o säga
nej nej nej berääääätta
det är så töntigt
ack så töntigt
men dåååå
det är ju okej
det är inte alltid kool att vara tuff
vad säger du om jag säger si?
säger du si tillbaka eller säger du så
bara för att få mig att undra vad du menar med så
så att vi kan prata om si och så
och då och då
komma till en slutsats
som får mig att tycka så
eller dig att tycka si
jag undrar vad som få dig att sucka
eller vad som får dig att bli rörd
jag undrar vad jag kan säga
bara för att få prata
lite till
med dig
om si
om så
baraså

2 kommentarer:

Saranda sa...

walla bara för de ska ja ringa dig med en gång :P

aGape sa...

HAHA, skön du ee.. wallahiii du borde ringa på en gång..