söndag 23 december 2007

Sverıge har dödat turken ı mıg!

Jag star pa flygplatsen ı Zurıch.. har precıs hıttat mın gate och staller mıg lugnt och fınt ı kön som redan exısterat.. plötslıgt ber damen alla som har framre sıttplatser ınta en plats ı kön och att resten far vanta. K A O S. Jag var en av dem som hade en framre plats..alltsa stog jag lugnt kvar.. vılket vı har lart oss ı kösverıge.. man staller sıg ı kö och e lugn.
men Nej. Ar man turk sa förstar man ınte kö schmö man armbagar sıg fram tılls att man hamnar langt fram ı kön. Fan sa arg jag blev..jag hade statt ı kö sakert ı 40 mın och hamnade nastan langst bak.pga jag blındt tror pa kösystemet. ALDRIG MER jag ska krıga mıg fram som alla andra kaos eller ınte kaos. Sa fort man ar utanför sverıges granser galler verklıgen lagen om döda eller dödas. jag kommer dööööda!
och kö? never more
ınte ens ı sverıge kommer jag sta ı kö.
Kommer plocka pa mıg det jag behöver ı pressbyran och sen jalla stalla mıg langst fram ı kön. Arga mıner eller ınte..
kö never more..turken ı mıg ar tıllbaka för gott!

karlek

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha kö schmö. Nu har du lärt dig, finns inget sånt. Pressbyrån, let me take on the ppl with the angry faces!
Saknar dig så mkt =( Kom hem snart, kom , kom , kom babe =(

aGape sa...

akheeee!
jag langtar efter er! jattejattemııııckeet! tanker pa er hela tıden..önskar vı kunde uppleva detta tıllsamans.. ındeed I do..men snart snart.. ska vı komma hıt allıhop =) Lots of love

Anonym sa...

älskade älva.... nadine har tittat på biljetter till turkland, hon ville verkligen överraska dig, dyka upp där, ringa timman innan flyget åker härifrån, o be dig komma o hämta oss på ngn flygplats i turkiet.. Det är för dyrt, men till sommaren får vi åka ngnstans tillsammans inshaAllah. Men kom hem först, så pratar vi om det! KOM KOM KOM puss

Anonym sa...

hahah du e fan bäst nahide! :=)
ska du åka till turkiet? fan va kul! :)

Anonym sa...

McTurko! haha :D
asså, det är bra, ta fram turken inom dig.. go a little crazy!
Hoppas du har det bra där babe, saknar dig!!

sköt om dig puss
/hamed