lördag 1 december 2007

and so it is...

sovit och drömt en massa konstigheter. Om en massa konstiga människor och konstiga händelser. Lika bra att vakna upp.
Om ett par timmar sitter jag i tentasalen och skriver en tenta som har gett mig magsår.

Om en par timmer står jag framför scenen och diggar Mos Def. Om ett par timmar får jag se honom live, den man som fick mig att älska hip hop. Ska bli skönt att få avsluta en period av stress, ångest och äckligheter genom att bara släppa allt och få njuta av en bra hip hop konsert. Mighty Mos Def live 2007 Uppsala.
Hamed och gänget kommer hit senare i eftermiddag, Jag såg India Arie tillsamans med Hamed, nu är det dags att se Mos.

Jag hoppas mina framtida barn en dag förälskar sig i hip hop på samma sätt som jag gjorde. Så kan jag sitta och berätta för dom att deras morsa minsann sett Mos Def live. Kommer bli en sån cool morsa va !

Pratade precis med pappa.
- Läget popps?
- Äh same shit different day
- ah jag känner med dig

Min pappa är oxå cool. Jag diggar honom, min största idol. Att se honom live överväger varenda hip hop konsert som existerar. Så farsan, get on stage because I'm your biggest fan!

FULLT MED KÄRLEK OCH LITE ÅNGEST

Inga kommentarer: