måndag 17 december 2007

so long...

Då bär det snart iväg till Lund.. därifrån vidare till Turklandia. Ska faktiskt bli oerhört skönt med miljöombyte. En chans för mig att bara få tänka på annat och låta min vardag här i uppsala, bli vardag någon annanstans. Längtar efter att vakna upp och känna doften av någonting som inte är hemma.. bara för ett litet tag.
Känns bra att återigen få ett annat perspektiv på allt och inget. Att bara få vara och slippa tänka på morgondagen och allt vad morgondagen innebär.
Känns dock fortfarande overkligt att jag ska åka iväg. Har precis packat väskorna och passet ligger framme. Men förväntningarna har inte vaknat till liv ännu. En annars överhypande Nahide hypar inte alls.
Konstigt.
Jag har längtat efter denna resa så länge nu..
och helt plötsligt när det bara är en dag kvar.. så sitter jag och känner ingenting alls.
Det kanske kommer när jag känner mig vilse på flygplatsen..
Well Well.. so long my friends!

jag ska försöka att uppdatera från Turklandia..
saknar redan era Ansikten!

kärlek!

Inga kommentarer: