tisdag 24 november 2009

Inuti mina händer

Jag står framför dig med vidöppna händer
Utan att yttra ett ord ber jag dig att ge efter
I dina vackra ögon ser mina ögon reflekteras
Det är en vacker skapelse när våra själar kombineras
Jag vädjar i tysthet om att få ta den del av dig
Som håller dig så långt borta, ifrån mig
Jag står framför dig med vidöppna händer
Utan att yttra ett ord ber jag dig att ge efter
Lägg dina rädslor, dina tvivel här inuti
Jag lovar att fylla det tomrum med något mer genuint
Tror du på att Vi kanske kan vandra i takt
Tala från hjärtat och inte lämna något osagt
Låta handlingar tala mer än våra vackra ord
Vi vet ju aldrig nu hur vår morgondag blir gjord
Låt mig känna mig behövd och snälla låt mig behöva dig
Vi kan välja varandra, vi kan välja att vara var för sig
Jag står framför dig med vidöppna händer
Utan att yttra ett ord ber jag dig att ge efter
Låt oss börja vandra nu, vandra vilse i varandra
Vi behöver inte veta vägen, eller be om vägledning av andra
Vi vet aldrig var vi hamnar eller om vi på vägen ramlar
Men kan du se hur vackert det är, när vi i mörker, inuti varandra famlar
Jag har stått stadigt väldigt länge och jag vet hur det känns
Tillåt mig att våga falla, jag vill känna hur själen bränns
Jag står framför dig med vidöppna händer
händer som omfamnar allt du är och allt du vill bli
Jag tror på att om vi vågar så kan vi bli vi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yea It Said b4. But I need to say it N u need 2 hear this again.. U got mad skills lady ! / Mr Khalil

aGape sa...

Khalil, right back atcha! You got your biggest fan right here!
kärlek